2010. november 7.

Meskás kívánságlista

Gondoltam, a meskás új funkció örömére én is gyártok egy kívánságlistát.

Először is, szeretnék valami szép medált, vagy brosst 
gombolt -ból, például őt:

Ezután Klimt: A csók c. képét szeretném hordani a gyűrűmön... A Mihály napi vásáron ugyanis beleszerettem egy alkotó egyedi, klimtescsókos gyűrűjébe, és azóta vágyódom utána... 
Bár ez medál, de ő is elvarázsolt




Bár már nem vagyok gyerek, és kérdezhetnéd is, hogy minek nekem ez a mackó? Mert bűbájos, mert régimódis, mert különleges, és mert a gyerekkoromat idézi... zsoleszlavszka boltjából


Noriko telefonos hajcsatjaiba pedig fülig szerelmes vagyok. Végülis készíthetnék magamnak is, bár félek, az nem sikerülne ilyen jól:

Hm, nos ezek a termékek azok, amiket a legszívesebben bontogatnék kifelé a buborékos borítékból :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...