2011. július 13.

boldogság kapszula.

Fény, teagőzben.
                                                                                                                                                                                                                                  Ágyamon alszol, közben
                                                                                                                                                                                                                                        mosolyogsz. Győztem.
Szia!

  Ma találtam rá a blogodra és nagyon nagyon tetszik, amit csinálsz nagyon ügyes vagy. Annyira jó ilyen emberekre bukkani a világban amilyen Te vagy, (: igazi művész lélek.imádom. Nem szoktam letámadni az embereket meg email-t írogatni ismeretleneknek -bocsi, de nagyon lelkes vagyok- , de nagyon úgy érzem mintha már ismernélek az alkotásaidon keresztül. Azt hiszem cseppet rokonlelkek, -hatalmas álmodozók- (: is vagyunk, néztem az álomlakásról bejegyzést, hát azt hiszem nem sokban térne el az én lakásom ;) (egyszer írtam egy kis rövid firkantást egy napomról majd a jövőben és lélekben az álomlakásomban éltem) és az ízlésünk is nagyon hasonló, romantikus virágos (ömlik a szekrényemből a virágos holmi (: régi, vintage.szeretem. Olyan jó a régi tárgyak illata, és a legjobb bennük, hogy mindegyiknek története van és annyit mesélnek :) (olvastam azt a bejegyzést amikor találtál valami régi lepedőt és raktál fel a papírokról képet -szinte éreztem az illatukat-, nos részemről van valami különleges azokban a papírokban. Egyszer csillagszórókra bukkantam azt hiszem talán 1979-ből, sajnos már nem gyulladtak meg, de a tasakot elraktam.) Mindenbe szerelmes vagyok ami régi, óra, ékszer, képek, fényképező gép, zene (te milyen zenét hallgatsz?)  stb. és akár mások számára jelentéktelen tárgyak.
  A mai világ olyan kopott és egyöntetű, és nincsenek meg benne azok az igazi szépségek mint régen. Bár ha van rá szemünk, rátalálunk az igazi értékekre, és a múltból merítünk erőt a mába. Épp tegnap jöttem haza Erdélyből a nagymamától. Feltöltődtem, és persze kutattam kincsek után, találtam egy nagyon helyes esernyőt és majd ha lesz saját lakásom a konyhámban a mentaszínű konyhabútor fog vírítani.már most szeretem.
Azt hiszem beleszerettem abba a kis vintage telefon kitűzőbe (: (meg a többi alkotásodba is) Najó befejeztem a kis regény irását. (: Ne haragudj cseppet sokat beszélek.(: 
 

Puszi, Hanna     

Remélem, Hanna nem haragszik, hogy megosztottam. Micsoda boldogság volt olvasni..                            

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...