2012. október 29.

Egyszerű és kreatív: Csipkés felső

A beautiful mess blogon találtam egy nagyon klassz és egyszerű ötletet, és azonnal elhatároztam, hogy megvalósítom én is. Amanda egy laza szabású pulóvert alakított át, én egy szűk szabású felsőmet választottam ki a célra, amelyet egy apró folt miatt nem tudtam hordani. Szerintem ez egy nagyszerű újrahasznosító ötlet, hiszen így újra hordhatóvá válik a használhatatlannak vélt ruhadarab, illetve igen különleges éke lehet a ruhatárunknak.

Amire szükségünk van:
 egy felső vagy pulóver 
 csipketerítők (Én kettőt vásároltam egy turkálóban, összesen 40 Ft-ot fizettem értük. Varrhatsz rá többet is, én a szűk szabás miatt kényelmetlennek éreztem volna, ha a mell részre is kerül csipke, viszont egy lazább fazonú pulcsinál ezt sokkal inkább el tudom képzelni.)
 és egy kis szabadidő.

Elkészítés:
1. Kimosod és kifehéríted a csipkéket.
2. A felsőn eligazgatod őket. Azt javaslom, hogy próbáld fel a felsőt, és tükör előtt tedd rá a csipkéket, mert így látod meg, hogy jó lesz-e az összhatás.
3. Gombostűvel tűzd a felsőre a csipkéket.
4. Varrd rá.

Hogy tetszik az ötlet? 
Nekem nagyon tetszik a végeredmény, és a barátnőim is ezen a véleményen vannak :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...