2012. november 16.

Személyes kedvencek

Mostanában nem szántam elég időt és energiát a blogra. Feltettem a képeket, hogy itt is meglegyenek, írtam hozzájuk pár sort, de talán nagyobb lelkesedéssel is tehettem volna mindezt, és akkor nálatok is nagyobb lelkesedést váltottak volna ki.
Mindenesetre én alkotás közben minden energiámat, kreativitásomat, szeretetemet, türelmemet, és még ki tudja, mit adok bele a tündérilonkaságokba.
Ezért gyakran nehezemre esik írni róluk, mert mit írjak? Hogy csipkés? Hogy kámea? Látjátok azt magatoktól is. :)  Vagy a személyesség hiányzik? Írjak a folyamatról? Nagyon örülnék, ha segítenétek az ötleteitekkel!

Mára két személyes kedvencemet hoztam el az utóbbi időből.
1. Két rusztikus táblakép, amelyet 'A legkreatívabb Kézműves' díj mellé kaptam 'A vidéki otthon' Mónijától. 
Ezzel kapcsolatosan gondolkodok azon, hogy mivel lepjelek meg benneteket. Olyan nyereményt szeretnék, amelynek fiúk-lányok egyaránt örülnek, mert sok fiú adta le a voksát a Bajuszra. 


2. Valamint meg szeretném mutatni nektek a gyönyörűséges nyereményemet! Zsuzska készítette ezt a keresztszemes füzetet varrós lánykáknak, imádom és csodálom ezt a munkát! Ezen kívül küldött textileket és apróságokat varráshoz. Nagyon szépen köszönöm!


Csodás hétvégét kívánok nektek ezzel a dallal!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...