2013. május 5.

Így viseld 2. - a nyeremény

Készítettem még két összeállítást a nyeremény kámea kitűzővel, jó szórakozás ez most számomra, próbálgathatom az új fényképezőmet :)

Az első fotón egy vintage stílusú ruhával párosítottam ezt a hasonló hangulatú kitűzőt, melynek ez a stílusbeli összecsengés az oka, de természetesen bármilyen egyszerűbb szabású ruhácskával is kitűnően passzolhat!


A második szett egy hétköznapibb, rohangálósabb programhoz illik inkább, mustársárga csipkés pamutpólóból és laza rövidnadrágból áll ez a szett, például múzeumba mennék így. Hogy tetszenek ezek az összeállítások? Úgy láttam, hogy a FB-on a követőim értékelték őket, és én is szívesen készítettem, nektek mi a véleményetek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...